jueves, octubre 05, 2006

El sopar...L'últim sopar o els sopar del idiotes


Aquesta secció ha estat creada per en Tobillitos. Polotant no m'hen faig responsable. Per cert, al sopar vindrà un històric del Milk- Cafè per les seves pujades per la banda dreta. Un crack.



Bones nens!! Com ja sabeu, demà tenim sopar d'equip, i com també ja sabeu, és moltpossible que hi hagin relliscades, xupitos de Vileda, gent qeu vol marxar apeu des de Privat, cubates amb encenedors dins del got, gent que es posenjaquetes que li van 4 talles més grans, en fi, un munt d'anècdotes quesegurament es veuran reflexades en el proper Blog del "Pixixi Prunés".
De moment la llista que tinc pel sopar és:
1) Hat trick Prunés
2) Serranito trenca cames
3) Passa-la Rivera (que em l'arribada dels Galça sembla un aprenent...)
4) No l'he tocat amb la mà Joanet
5) En Rovirades que em passen als aeroports
6) Surtu a Internet cagant Venteo
7) Ràpid per la banda Santi
8) Tenim que està a la Laru dos dies abans Codina
9) Jugamos mejor que el Madriz Vicedo
10) Reebock Paredes (el porter...no comments)
11) En tobillitos, rodillitas y muchas lesiones más Jiménez
I Crec que són dubtes:
12) La banda és meva Coll
13) Potser tinc sopar amb l'Anna, Vilas1
4) Yo también seré pichichi en propia puerta Jose Letrao
15) Papa del futuro Cacho.
Com veieu podriem ser 15 (record històric des de el primer sopar d'equipque erem 3...), si m'he deixat algú en la llista apunteu-lo.
Hi ha gent que no tinc el correu, així que li podrieu remetre i tambéestaria bé que donessiu idees de on podriem anar a sopar, i el mésimportant que és confirmin definitivament la gent que vindrà i no vindrà.
Espero rebre els vostres mails amb propostes.
PD: Codina, no cal anar a sopar a Can Dimas, si conèixes algo més econòmictambé serà ben rebut...
PD2: Rovira, ho tenim present que arribaràs sobre les 11 o més tard. Fins ara nois!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Francesc,
ets el meu ídol, després d'en mini yo.
Gràcies Pru, per l'elògi que em fas pel tema de les pujades per banda, històric (suposo que no és el mateix que veterà), i també suposo que ho dius per mi... i sinó, a la mierda !!! no necesito vuestra admiración !!
Signat:
Mecànic de la roda dreta de darrera del Fernando Alonso, alias "el tuercas"