viernes, diciembre 29, 2006

Benvinguda Marta !!!!!!!!!!!!!!

Bon any a tothom, i en especial a la Marta.

Si, aquest...........nosé........digues.......noticia, no va dedicada a la Gemma, si no a la Marta. Aquesta nena és la filla d'en Ferran (màquina) Mitjans i la Laura.
Escric avui això perquè si l'hagues escrit ahir semblaria una broma, de bon gust, però una broma.
Bé, de fet per el que tinc entès la broma els i va gastar la Marta als deus pares. Va tenir a la Laura de part casi 24 hores.
És per això que demano un fort aplaudiment per aquesta nena, la Marta Mitjans Muñoz, que ja des de el primer dia demostra qui és el que manarà a casa. ( Ferran ja sabem que fins ara no manaves, però ara ja no seràs ningú)
Voldria fer comentaris sobre el que pasarà amb aquesta nena quan arribi als 13 anys més o menys ( que no son rès Ferran, que no son res) i del món que descobrirà............però, jo igual que en Ferran no sóc ningú, i la dona ja m'ha dit que jo haig de passar per això d'aquí uns mesos i que m'estigui de fer comentaris sobre el tema nenas, xoxetes, xuminos, etc..........

Bé, només hem queda felicitar a la nova benvinguda. (benvinguda per que arriba ara no per que es digui així, com la Bienvenida Perez............bé és igual) .

I per què la coneixi tothom penjo la seva primera foto a interné fent un "posado robado en top-less" i una foto d'en Ferran ( que és la que tinc més a mà) pq tothom vegi que potser ens podriem plantajar si és o no filla seva.

P.D.: Ferran recorda-li a la teva filla, que va neixer el any que el Barça va perdre la Supercopa de Europa i la Intercontinental.................vaya tela!!!!!!!!!!!!

I als altres, el tiet Sergi us desitja una bona entrada d'any i molt de sexe per tothom, inclosos els que estem casats.

1 comentario:

wasup dijo...

Hola,
Jo com a creador del Blog i casi únic lector, hem sumo al mini me en la felicitació als pares.