miércoles, diciembre 20, 2006

I al final .............serà un xoxete!!!!!!!!!!!

Bona nit,

Ja sé que aquest, no és el tipus de coses que penjo que us agraden, però la dona m'ha dit que a partir d'ara, m'hen estigui de penjar coses ofenoses per el sexe femení.
Bé, això ho solucionarem aviat. El que no solucionarem, és el patiment que tindré que passar el reste de la meva vida. Jo no creia en Déu i aquestes coses, però el que està clar, és que això és una especie de càstig per lo que he fet amb les...........si de cas no explico res perquè segurament això ho acabarà llegint la Gemma i no vull que agafi un mal concepte de mi.

La eco no és res de l'altre món, fins i tot podria dir, que per els que no som metges, és dificil diferencia que és cada cosa. Ara el que no té perdo és el capullo d'en Vilas. Resulta que ahir hem disposava a trucar-vos a tots per donar la notícia, però quan vaig trucar el doctor vaig perdre la fè. A veure, com pot ser que un tio que és metge i que ha vist totes les ecografies, hem digui; Ahh ja heu anat al metge? I què? Quants en porta la Vanessa un o dos?
Vilas,noooooooooo, així no anem bé.

Total que he de ser pare de un xoxete.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

El preguntar quants són era una broma, però potser era massa complicada per en Pru. Ja la poden agafar confessada aquesta nena perquè no sap el que li espera amb el Pru de pare....
PD: ja heu pensat amb el nom? Què tal Gemma?...

Anónimo dijo...

En primer lloc un comentari per en mini que ja té una edad per saber que els nens no escolleixen res ...
en segon lloc per en sergi que aniràs veien que a mesura que la criatura es fa més gran aniràs moderant la manera de denominar-la, jo recordo quant li deixa xoxet, conyet etc.. i ara ja és una guardioleta .... apa ciau

wasup dijo...

Bé, ja que això és una reunió en petit comité. POdriem criticar a l'atre gent, que pel que es veu no miren el blog.

Per exemple ...... no vull posar exemples però tots sabem a qui podem atacar, i com diu sempre el Ludovic Vilas " Tal fas, tal tindras"

Això no és un amenaça. Es un fet.