martes, enero 09, 2007

Bon any Superman!!!!!!!!!!!!!

Hola a tothom,

Durant aquests dies he tingut que treballar i he descuidat una mica el blog. M’he proposat que aquest any putajaré aquí a tots vosaltres i d’una manera o altre anireu sortint tots.

Si, nois si, hi ha gent que es proposa ser millor persona quan arriba el nou any i gent com jo que es proposa tot el contrari.

Per començar aquest any i com a preludi de la totalitat del vídeo aquí us deixo una mostra del famós casament del compañero Coll on els seus amics ( amb amics així no fan falta enemics) el varen disfraçar de Superman i el van passejar per tota la sala ( si si, per tota la sala..........amb amics dels seus pares i familiars) .

Això hem fa recordar que en Lladó ( un dels caps pensants de la broma ) s’ha de casar.........i ja seria hora de que poessis data. No et demano que posis la data per reservar-me el dia..............ja saps que això no hem cal.......però després de tant de temps pot ser que no ens recordem de planejar una despedida.......i clar........se’ns pot anar de les mans............i ja se sap............Per no parlar de que s’ha de planejar perfectament de que aniràs disfraçat al teu casament.
Lladó, t’agraden el toros??? T’has plantejat mai ser torero???

Bé, lo dit, intentaré ser més responsable amb el blog i així poder putejar com a més gent millor.
Vilas, tu fa molt de temps que no surts no?



Bon any

4 comentarios:

Anónimo dijo...

bé, primer de tot recalcar, que jo no vaig tenir la idea de disfressar en coll, ni la vaig apoyar (si que es veritat que vaig aconseguir la musica pero en sergi em va demanar el favor). En coll no s'ha enrollat gaire, podies passar el video bo.....
PD: Perque et vas deixar fer això nen?

wasup dijo...

Hola a tothom, bé... a vosaltres dos.

Lladó no cal que disimulis ja. Li vaig explicar la veritat a en Coll. Ja sap la veritat del que vas fer al seu casament.

Coll gracies pel mail. Ara pillarà de veritat en................diegue's-li........Pitu

Anónimo dijo...

Hola a la tarda, soc el quart en discòrdia. Finalment i encara que sigui la versió resumida, he pogut veure el famós video del casament,però em pensava que seria més bo...
Veig que esteu fent una mica de complot i vull comentar que em sembla correcte que pilli tothom, jo la veritat, ja hi estic acostumat així que feu el que vulgueu... però amb seny (eh, Pru??).
Ens la veiem dissabte al futbol.

wasup dijo...

Qui li ha fet la broma de dir-li al Doc que juguem dissabte??????????????????????