lunes, marzo 26, 2007

Sembla mentida que siguem el Milk-Cafè!!!!!!!

Hola a tothom,


Com sabreu el Milk-Cafè, l'equip del meu cor, l'equip per el que donaria la vida...........bé, el equip en el que hem deixen jugar els caps de setmana, està en ratxa. Després de anys i anys entre els últims, portem un bon temps entre els primers. Això es reflexa en la taula de classificació d'aquesta setmana.


Fent una mirada per sobre, algú que no ens coneix pensarà que el que falla és la defensa, que si no sigués per ella, aniriem liders destacats ja que som el equip més golejador i casi el màxim golejat. Bé, jo per no crear polèmica, i per no sentir crits d'en Xevi, diré que la culpa és dels devanters que no presionem prou els seus devanters..........¿¿¿???


9 comentarios:

Santiago Bernabeu dijo...

A ver, CATALUFOS, referente al post que teneis sobre Don Santiago Bernabeu, que no teneis boca para nombrar a tal ser superior, solo comparable a la Don Florentino Fernandez. A ver si os culturizais un poquito y aprendeis un poco de nuestra historia que es la vuestra. Don Santiago fué un heroe de guerra contra las hordas extranjeras que se amotinaron en Catalunya y limpiaron toda la escoria nacionalista-terrorista que se encontraron por medio.
Don Santiago fué DIOS, creo el mito del mayor club de fútbol del universo y parte del extranjero.
Y por último no quisiera despedirme sin comentar que, Wasup, mucha carrera de história pero la historia de verdad no tienes ni idea. Si no hay más que ver tu foto y poniendo lo pones para hacerme una idea de realmente lo que eres.

Anónimo dijo...

Hola Santi, m'agradaria fer-te saber que prefereixo ser un catalufo que un espanyolet com tu, veste'n amb els teus, pepero dels collons
VISCA LA TERRA
LLIURE

wasup dijo...

Hola Santi!!!!!
Quant de temps sense veure un neandertal!!!!!

Bé, jo només comentar que la història no la escric jo que lamentablement s'escriu sola. I que si per tu, un heroi, és una persona que després de matar als homes, viola a les seves dones i nenes, doncs és el teu problema. I desgraciadament una lacra que hem de suportar els altres.

Si senyor, Grande Santi.

Ahh la seva web és http://bernabeuesdios.blogspot.com/

Vayatela!!

Anónimo dijo...

He entrat al bloc del neandertal, i li voldria dedicar un acudit:
esta amb espanyol perque el puguis entendre santi.

José Maria Aznar, Eduardo Zaplana, Ángel Acebes y su chofer se trasladaban
por carretera a la Moncloa para ver a ZP, cuando cerca de Alcalá de Henares,
súbitamente aparecieron tres cerdos y sin poder evitarlo los atropellan,
matándolos instantáneamente.

Zaplana le dijo a su chofer: Localiza la granja a donde pertenecen y
explícale al dueño lo sucedido para reclamarle los daños que nos ha
ocasionado.

Tres horas más tarde, regresa su chofer tambaleándose, con una botella de
vino Gran Reserva en la mano y una caja de puros "Cohíba" en la otra, y el
cabello y la ropa totalmente desarreglados.

¿Qué ha pasado?... preguntó Zaplana al chofer, y este le respondió: Bueno,
el granjero dueño de los cerdos me regalo esta excelente botella de vino, su
mujer los puros "Cohíba" y su hermosa hija me hizo el amor tres veces de una
manera salvaje.

¡¡¡Po´s, po´s!!!, ¿que les dijiste?

Les dije: Soy el chofer de Zaplana, Acebes y Aznar, y ¡¡¡acabo de matar a
los tres cerdos!!!

Santiago Bernabeu dijo...

hola sergio!!!
ya veo que sois un grupito de boy scouts, que cada veranito van al mismo campamento, vendiendo galletitas y esas cosas, ¿no?

me he tomado la libertad de pasearme por tu blog y he visto un video en el que supongo soys vosotros sobre todo tu,¡joder que cara de frikis teneis todos!
tendriamos que rodear cacaluña con una muralla para que no salierais de alli y limpiar el resto de españa de vuestra escoria.

os invito a entrar en mi blog:
http://bernabeuesdios.blogspot.com/

p.d: podeis seguir comentando en catalufo os entiendo perfectamente

Anónimo dijo...

a veure santi, en primer lloc voldria dir que millor ser un boy scouts amb cara de friki que un ca espanyol, en segon lloc, ja fa més de tres cents anys que volem tornar a tenir una muralla que ens separi de vosaltres ja que estem fins els collons de tenir-vos que aguantar i pagar els antulls. per cert tu també pots seguir escibint amb porcí que també l'entenem.

Anónimo dijo...

Encara no m'havia decidit mai a fer un comentari en el blog, però en vista de que encara hi ha gent que no té ni dos dits de front i fan comentaris d'aquest tipus, crec oportú replicar. Sempre m'he considerat bastant neutral en vers al país veí, i quan un succés trist a passat a Espanya m'ha sapigut greu. Però he de reconèixer que cada vegada que algún "Espanyol" fa un comentari així, em sento més Català que mai i orgullós de sero.

Anónimo dijo...

Hola,

A los catalufos: a superar los resquemores y a mirar para delante. Ah, y pagarle más a ronaldinho que se lo merece.

A los españolitos: no nos toquéis la polla que pagamos muchos peajes, y que os quede claro que cuando pagamos los peajes con targeta no hace falta firmar el recibo.

Estando en el descanso del guerrero, Ramón Sala ha contactado con mi agente. La oferta es suculenta, debéis entender que tengo una familia y la carrera de un futbolista es corta.

Ala! Buen finde a todos !

Vicerator
Catalán, payo y flamenco.

PD: Aquí el único dios se llama Iker Casillas.

wasup dijo...

I jo que volia parlar de futbol!!!!!!

Per cert, qui es el "un catala"???

Dani?? Com que sempre hem defensa!