miércoles, mayo 23, 2007

El Diploma

Hola a tothom,

Per fi ja tinc el Títol amb diploma inclòs, del que qualsevol pare estaria orgullós que el seu fill obtingues. Un títol, pel que els pares ens han estat inculcant unes idees i metes, amb frases com; “ Fill, has d’estudiar el que jo he pogut per” o “fill has d’estudiar per tenir una feina millor que jo” o “ fill has d’estudiar per ser algú a la vida” o “fill, has d’estudiar per tenir una vida millor de la que jo he tingut” o “ fill, un títol t’obrirà moltes portes” (frases que el Rei mai ha pogut dir al Príncep). En fí, que cadascú agafi la frase que ha sentit més a casa seva.
Per que els pares si una cosa tenen, és que al llarg de la infància i adolescència dels fills, han de tenir petites xerrades per tal de fer entendre o explicar determinades coses, que normalment els fills ja saben de sobres.

Es a dir, que a qui de vosaltres els seu pare no li ha dit “ Fill, hem de parlar de home a home”. ( Frase impressionant) Frase, que en la nostre joventut segur que només sentir-la ens feia posar vermells de vergonya. I és normal cony, a ningú li agrada que el seu pare li expliqui segons què a determinada edat, i menys sabent el que ja sabíem. I més, si ja teníem la visita periòdica de un educador sexual a l’escola. Un educador del que no estaven assabentats els pares .I del qual, tu tampoc esmentaves la seva existència. Normal també, perquè llavors la conversa que t’havia de donar el teu pare(prou vergonya els i feia) la passaves a donar tu, en el moment que et preguntaven, que ens havien explicat. Que et venien ganes de dir, mira ...........avui parlaven de la fel·lació, però com que a mi, ja me la fan el dissabtes quan marxeu a donar una volta, he fet campana.

I això era quan jo era un adolescent. Ara m’agradaria veure un pare i un fill, en aquestes èpoques que corren. La conversa seria així; “ Fill, hem de parlar de home a home” i ell pensant “ Aiii, espero que hem parli del sexe anal, perquè lo altre ja ho tinc més que practicat”

En fi, que per fi tinc el meu currículum, el Diploma d’honor de provador oficial de Anillos vibradores. Diploma que anys enrere m’hagués obert moltes portes (això és una metàfora Vilas).

P.D:(.1)-Tants pardals que passen gana i tantes figues que es podreixen
P.D:(2)-Dels pecats del piu, Déu se'n riu, i dels pecats de la xona, la Marededéu els perdona.


No hay comentarios: