jueves, junio 07, 2007

El home del temps

Hola a tothom,

Avui, he descobert el meu nou ídol, si, ja ho se, podria escollir com a ídols a gent de més profit per la societat, com per exemple.........nosé jo.........en Vilas per exemple, un paio que després d’estar estudiant tota una vida, posa els seus coneixements al servei de la brillant Sanitat Pública........( bé, no seria el millor exemple oi Francesc???).
O potser el meu ídol, podria ser en Joanet, un tio que s’ha fet a si mateix i ha aportat la seva sabiduria a una empresa que es dedica a proporcionar trens a la sempre eficaç RENFE.........tampoc seria el millor exemple..............O potser tindria que ser en Coll el meu ídol.....un paio que ens proporciona a tots assegurances .....unes assegurances que en el moment de contractar-les sembla que fem el negoci del segle, gran comercial, si senyor..........bé, no entraré en aquest món , ni el dels funcionaris.......que m’esvero jo i esvero a altre gent....ehh Lladó!!!!
Ja se!!!!!!!! El meu ídol hauria de ser en Serrano, un prosper enginyer comercial, que ven ventiladors als rusos...........això si que és posar-hi collons.

Però no, jo tinc debilitat per la gent rareta ,això que tots els que he esmentat i els que he deixat de esmentar ho son, però no lo suficient per ser els meus ídols.

En fi, que he descobert el meu nou ídol, un tio que es dedica a fer el temps a la Sexta, com li surt dels collons.

Un tio que es capaç de començar el programa dient;

“ Hola!!, miren por la ventana 2 segundos..........1.........2.......bieen, mañana mas. Podriamos terminar aqui la previsión del tiempo, pero vamos a justificar el sueldo”

O

“Viernes, noche fria, el calor de las sabanas, muy mal se les tiene que dar las cosas para esta noche no...........en fin, vamos a hechar un metosat, que para eso estamos.”

Senyors, quina gran diferencia amb els que tenim a TV3, la nostre!!!

Algú de veritat l’interessa el temps que ha fet al llarg del dia a través del meteosat a Vic o La Molina?? I les temperatures màximes a les que han arribat a Banyoles o Sant Esteve Sesrovires. Per cert brutal, que un poble incloguin a mode de homenatge el teu cognom dins els seu nom, ehhh!!!!


T’imagines Joanaet que en virtut als teus coneixements en trens, et dediquessin el nom del poble,i que es digues Sant Esteve SesCorrales????

I que m’han dieu de les imatges en directe a les 9.30 de la nit??? Que a l’estiu tenen .......bueno no tenen cap gràcia però almenys es veu algo, però i a l’hivern???

En fi que han d’aprendre molt del meu ídol.




P.D.: En juny la pluja és lluny, i si plou, cada gota és com el puny

2 comentarios:

Anónimo dijo...

UN DIA PARLAREM DE TU TAMBÉ, GRANDE PRUNÉS !!

PER CERT, EL TIO DEL TEMPS DE LA SEXTA, PORTA MESOS ESSENT EL MEU IDOL.

PINTATRINKA

wasup dijo...

Parlar de mi????????? No tinc cap interés especial jo.

No soc ni lo prou raro ni lo prou carismàstic com per fer un bloc sobre la meva persona o feina o hobbys o .....

En fi, si vols fes un bloc.........però no crec q tingui molt d'exit si parlas sobre mi.

Wasup