jueves, septiembre 06, 2007

Hola

Hola a tothom,

Ja sé que he deixat desemparat el blog, no fa falta que ningú més m’ho digui. Estic fart de que la gent, hem pari pel carrer demanant explicacions, de trucades amenaçadores a altes hores de la nit i especialment de suborns en forma femenina disposada a satisfer les meves obscures perversions. En fi, que vale.....que ja posaré algo.


Abans de di res m’espero, advertir que avui no posaré ni fotos ni vídeos......................perfecte, ara ja només esteu llegint aquestes línies els 3 o 4 que realment no teniu problemes lingüístics greus.

És curiós, que molta gent, quan veu molta lletra junta s’atabala, es posa nerviosa i acaba per desistir. En canvi hi ha gent que llegeix fins i tot la part de darrera dels xampús. Jo estaria dins aquest grup. Suposo que la majoria de gent llegeix per aprendre. Jo simplement ho faig per tenir el cap ocupat. Crec que és la manera més fàcil de mantenir aquest entretingut, i així no pensar gaire. El problema és que això no sempre funciona.
Un pot anar tranquil•lament amb el cotxe, llegir algo, fer-li gracia i riure sol al cotxe. Si en aquell moment algú et veu, sempre creurà que estàs escoltant a la ràdio alguna cosa graciosa (sempre que veig algú rient dins un cotxe tinc la temptació de preguntar quina emissora escolta). Però si això et passa caminant.........aquí tens un problema. L’altre dia anava pel carrer, i veig una botiga del que jo creia que eren lampares, que posava Làmpades d’ocasió ( tants anys llegint i això s’ha m’havia passat per alt). Si vosaltres llegiu això no us imagineu en Vilas dient Làmpada amb el nas vermell del a barreja del seu encostipat crònic i de la seva afició pel beure???????? Doncs jo si, i no veieu el que vaig riure........el problema es que anava sol pel carrer. Això demostra que moltes vegades es pitjor el remei que l’emfermetat.

Ara començo a entendre allò que de petit hem deien; “ Sergi deixa de fer tonteries i fes servir el cap.” En aquells temps, no ho entenia. Pensava; “ I que collons volen que faci amb el cap? Pegar a m’he germana amb el cap??. En fí, que ara ho entenc tot ( massa tard) El cervell és una cosa que s’ha d’anar entrenant, que si no passa lo que ara passa, que acostuma el que vol. Repetir constantment una cançó, un diàleg de una pel•lícula o una frase solta i sense sentit. Per que ho entengueu, l’altre dia després de veure una pel•lícula, vaig agafar l’autopista, bé vaig agafar el cotxe per agafar l’autopista ( en Vilas que també té aquest problema, ja s’imaginava com jo amb els meus forts braços carregava amb l’autopista........aiiiiii Vilas) Total que vaig agafar l’autopista i un cop en el peatge, dono una moneda de 2 Euros a l’home i sens voler li dic; “ La vuelta en billetes grande i sin marcar” . Si, si ...jo tb li trobo certa gràcia, però aquell home després de 7 hores tornant canvi no n’hi va fer gens.


Total que ara no se exactament a que ve tot això..........a si!!!!! Les vacances molt bé, gracies.

No hay comentarios: