sábado, noviembre 18, 2006

Carla Bruni








Hola,

Per variar una mica i per fer una mica de cultura, els post aquest no va destinat a fotre’m amb ningú de vosaltres. I us preguntareu. Què li passa a en Pru?.
Doncs res no hem passa res simplement que el “compañero” Coll, ahir hem va donar un disc de una tal Carla Bruni, la veritat, el nom em sonava, però res més.
Aquest matí anant amb el cotxe l’he escoltat per primer cop i no soc cap crític musical de renom com el mític Hristo de Operación Triunfo, però m’ha semblat bo i he decidit compartir-ho amb vosaltres. Però m’he dit, va ja ho faré un altre dia, però resulta que avui m’ha caigut a les mans una revista en la que sortia aquesta noia, i llavors si que m’he dir coooooooooooooony això s’ha de compartir.
Quin tros de dona, deu meu!!!!!!!!!!
Quan veig una noia d’aquestes sempre hem ve al cap la model de torn que no sap recordar el seu nom complert. I resulta que aquesta inclús sap cantar.

Bé, no m’enrollo més que si no tornarem a tenir el problema de si els mails superiors a 5 paraules s’han de llegir o no.
Per això us adjunto unes fotos i el videoclip d’aquesta...........i així tots contents.

Per cert, Coll hem sembla que tots estem esperant el video del superman!!!!





4 comentarios:

Anónimo dijo...

I love this song <3

wasup dijo...

Bé m'he deixat de dir, que algú li tenia que haver dit al flipat de la llum de darrera que les drogues si no les deixes abans dels 22 anys deixen greus conseqüencies.

Ja esta dit.........no vull comentaris.

Anónimo dijo...

Doc, et remeto el teu comentari a el comentari d'en Wasup.

Per cert, què vau fer el dissabte al final, ja que quan vaig marxar jo, us vaig deixar guanyant 1-0...

wasup dijo...

No ho sé Vilas. però si aquesta noia pot entrar i veure lo de la Carla Bruni, suposo que tb haura vist les vostres fotos.........


Marc, va ser marxar tú i marcar 4 gols més..........